Sjunger in julstämman



Vilde och jag bestämmer oss för att gå upp tidigt eftersom
vi är utvilade efter en tidig kväll igår,
kliver upp- ruffsigt hår, Vilde med tung blöja och allt medans mörkret fortfarande vilar utanför.
Perfekt morgon för julmusik & tända äppelljus!
Går runt och plockar-städar-grejar med bra volym på julmusiken
och en skit kass stämma som sjunger & nynnar med i all sin glans.
´nannananananan´
Gulligaste i världen-Milo skrattar ljuvligt & ler med sina perfekta läppar
när jag ylar å ylar.
´Låter det så galet att till och med Liten tycker det låter kul ?´
Inte allt för stund efter kommer ett vackert ljud,
ooooooo-aaaaaa
från Liten´s mun.
Då blev det min tur att skratta!
Så 8.00 sjunger vi in julen & skrattar högt tillsamans!

Ångrar jag mig om jag säger:
Välkommen underbara jul ?
Förmodligen..
Så.. Vi gör ett försök du & jag julen !



Pappiraul in the house:
Du är så jävla söt att jag blir tårögd bara jag tittar på dig !


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer nog inte få spela någon julmusik här i år :(

J hatar det tydligen :'(

2011-11-01 @ 08:54:24
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0