Piercing dilemma



Kolla gamla bilder och ler,
vilka tider jag gått igenom,
på bra & dåligt..
Memories..
Any how, så fann jag kära bilder på min smiley som tidigare tagit mig genom
en period i livet,
tyvärr är en smiley bara en "periodare" piercing eftersom det sliter nå fruktansvärt
på tandköttet,
super snyggt men vem vill vara utan tänder ?
Så jag fick efter 6 månaders vänskap kasta ringen i strängen under överläppen.
Inte tänkt nå vidare på lilla ringen MEN blir super sugen på en ny igen,
men törs jag säga det till bättre halvan som
sist  jag pratade om piercing i näsan skrek rakt ut ?
Jag har fattat tycke för nosring (!) , en pytteliten med pärla på.
SNYGGT!
Fick ungefär samma reaktion som när jag tidigare pratade om löshår (!)
Ingen favorit från hans sida och det är ju han jag ska vara snygg för.
`Idag har jag tappat röda tråden, den har blivi stulen..
jag kommer liksom inte fram till saken..
ungefär som när jag druckit vin..´
IALLAFALL..
Så vill jag verkligen sätta tillbaka ringen i munnen..
Att vara eller ikke vara det är frågan ??



Long time no see ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0