Lite Arg



Ipone´s högtalare går sönder CHECK√
Samma dag som den ska in på lagning tappar jag den i golvet CHECK√
3 veckor & 2295:- senare är den hemma i mina händer igen,
dock med ett fel registrerat sim-kort CHECK√

Jag tror stenhårt på Ödet, karma och allt som egentligen inte går att förklara,
och därför får jag känslan att
det är nån/nått som vill säga mig nått ?
Kanske inte är meningen att jag ska använda den utan hålla mig till min
lilla xperia ?
Blir lite rädd & fundersam,
tänk om det händer nått om jag trots varningarna ?
Hmm.. Eller är jag galen & har maximalt med otur bara ?
Tolkningsfråga !


Kommentarer
Postat av: anna

3310 maja 3310 sa vi ju :P

2011-10-28 @ 10:27:03
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0