Lekstuga deluxe ;)



God trött jävla morgon.
Zombie idag,
varför ?
Men det hjälps inte för idag är min kanske (!) enda gymdag så det skas
iväg oavsett.
Punkt och slut !
Nån som däremot inte är trött är
King of my Castle- Milo !
Härjar som en galning med alla leksaker som ligger utspridda som rester
efter ett krig med granater.
Hellst ska det lekas med alla leksaker samtidigt och han tjuter av lycka.
Girig- som sin mamma.
Nog blir jag liiite piggare av att skåda mitt energi knippe och betydelse i livet
men visst skulle jag kunna begrava huvudet under kudden igen och somna några timmar också.

 Kolla Bolibompa- Sjunga barnlåtar- Leka ..
Klockan är 08.00
och det här är ekot.
Eller ?
Nej det är morgon för flera timmar sen och vi har lekstuga och trivs♥





Goood Morgon Onsdag och halvvägs till helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0