I min godis påse denna helg



Mitt mål efter graviditeten var att gå ner till min ursprungliga vikt,
inte mer eller mindre.
Att gå ner var inget problem alls!
Träning & Motion blandat med varierad kost & "fettis dagar"
blev bot för gravidkilon.
När jag till min förvåning bara ville kolla vart visaren skulle stanna,
så stannaden den på för lite (!)
-4 kg från mitt mål.
Jaha?
´Hur kan det vara möjligt??´
Men vad gör det ?
Då har jag lite att "spara" på så jag kan
äta massa gott när hösten kommer utan att "det gör nått".
Aaaa världen är orättvis..
Barnen svälter i Afrika,
det jagas delfiner olagligt,
och många lever i skräck i sina egna hem bakom låsta dörrar
och här sitter jag en Söndag morgon och har inte mer problem än att jag sitter
och funderar på hur mycket godis jag får äta till jul !!
Sjukt.. Ja förmodligen!
Men det är min värld.
När jag på Onsdag vinner flera miljoner på lotto ska jag självklart
skänka massor till välgörenhet,
speciellt till barn & djur.
Men tills dess ska jag inte fundera så mycket på någonting tror jag,
bara focusera på att hålla lugnet nere & ta vara på tålamodet när jag ska lägga Milo,
då vi i helgen började med mission:
Få stora killen att somna själv i sin egen säng,
inget gunga eller skaka.
(!)



Morgon pigg ? Kollar på Disneydags medans pappa sover & mamma sveper kaffe!
Det är Söndag..
Carpe diem!


Kommentarer
Postat av: emelie

fan va skönt. jag kämpar för att gå ner mina jävla kilon som jag lagt på mig i sommar. all god mat & glass kan dra åt helsike. nu ska kilona bort och kroppen ska bli fit for fight!! :)

2011-10-02 @ 11:36:36
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0