I ♥ Eva Longoria



Vad har hänt sen sist ?
Jaaa..
Jag bröt Atkins direkt eftersom jag inte kan vara utan frukt.
En Ed Hardy väska är beställd till Lilleman.
Jag har fått hem ännu mer nageldekorationer.
Kort & gott !

Nu är det verkligen höst & burrigt ute,
inte ett dugg trevligt att vara ute .
Vilket resulterar i att det blir mer lek med Liten inne & jag får hoppa
på badrumspallen!
Men skulle man uppskatta sommaren om det aldrig va kallt & jävligt ?
Och OM det aldrig va kallt, när skulle man få använda allt stickat & stövlar ?
Det finns nått bra i allt dåligt,
eller ?

Kvällen blir framför TVn till fruarna,
äppel-ljus & Green ChaiTea..
Mmmm!



Trevlig Tisdag !




Kommentarer
Postat av: Emelie

Galenpanna, du behöver inte dieta så liten & smärt som du är..

2011-10-25 @ 20:51:15
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0