HARRYS



Helgen rusade förbi
och är snart över.
Det blev ett jobbpass på Harrys med start klockan 19.00,
började nämligen kvällen som servitrasa,
oooj va det var länge sen,
men shit så kul!
Det beror nog också mycket på mitt roliga sällskap..
Sen kickades festnatten igång och jag stor trivs i min lite för stora Harrys-skjorta
när jag står bakom baren & levererar.
Frierier-Fylla=Magic F .
Natten börjar sakta lida mot sitt slut och vi städar & summerar kvällen,
skrattar & dör lite av allt som sagts och hänt..
´Vi har nämligen bestämt oss för att förlänga livet,
det blir mycket skratt & dårskap´
När det bara är dricks räkning kvar & ögonen svider,
kommer min kära sambo in strapplandes lite halvfull och joinar oss♥
Vägen hem får ett ministopp på Hamburgerbaren och Mr M beställer fyllekäk
att gnaga på till bregårdsgatan som ekar tyst utan katt & bebis.

Flåsandes & gungandes med burgaren i handen:
Maja!! Man kan inte springa maraton när man äter hamburgare.

Tittar på världens sötaste & fullaste bumbibjörn & bryter ut i skratt när jag ser hur hunderbart gullig han är,
ståendes men en kladdig burgare, ögat vilandes medans det andra får arbeta hårt
och fötter som söker fäste på löven på gågatan som leder oss upp.
 Blir så varm i hjärtat
som sen rusar ut i blodet.
Plötsligt käns det inte att det är nära nollan på termometern,
I´m in Love!

Efterlängtad sömn kommer smygandes och kroppen blir tung.

Söndag- hetsbloggning med chokladbrun-ljus Mahogny färg i hårbotten,
stress ocg stor saknad av mitt lilla barn,
följs av dop av lilla Molly ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0