FredagsMys med brudarna i baren



Okej..
MIN MILO HAR TAGIT NÅGRA STEG EFTER SOFFAN.. SJÄLV !
Det är så sant som att ag är 157cm lång.
Nån i vida världen som kan förstå hur stolt man är då,
när man är mamma till världens duktigaste 6,5 månaders kille ?
Super glad beger jag mig till Harrys för att göra ett Fredagspass,
och behåller gåendet lite för mig själv,
törs inte skryta mer.
Kom att tänka på en  händelse när jag gick i lågstadiet,
när en klasskompis (vi kan kalla han dynamit Harry)
kom fram till mig på skolgården och la huvudet på sne och granskade mig uppifrån och ner,
han kläcker tills slut ur sig:
Din jävla mallgroda!
Tjutandes som den lilla flickan man var sprang jag hem till mamma gråtandes & undrandes
vad det egentligen bettyde.
Så idag,
 några få (!) år senare får man vara försiktig med vad man säger och hur man låter,
Malliga Maja,, jooorå!

Fredag- Daiqiuri Mojito B52
Joo man tackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0