Det regnar idag.. igen



Vaknar och hör regnet slå mot rutorna,
men vad gör det ?
Med mascara i handen och Milo på golvet lekandes med kissens leksaker
och kissen lekandes med Milo´s leksaker (!),
lyssnar vi på Spotify och plötsligt kommer
Roxette
på playlist!
´Memories memories´
Tänker på min kära mamma och blir super glad att hon är just min mamma!
Förknippar mamma med roxette och sätter igång att yla framför spegeln till
crasch boom bang!
Undra om Milo kommer att tänka på mig i framtiden om han hör Takida eller Lars Winnerbäck ?
Kommer han le stort och tänka:
Jag har världens bästa mamma ??

På med regnskyddet och ut i dropparna ..



Den vackratse stunden i livet var den när du kom
Milo Mikael Hedström♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0