2011-10-11



Utan mobil är jag helt handikappad..
Vet inte vad klockan är när Milo skriker på natten,
känner mig ensamast i världen när jag inte har mina dagliga konferenser i telen,
jag vet knappt vad det är för dag liksom.
men så kan det gå,
inte går jorden under för det.
Eller?

Utan dagens teknik hinnar man med en del,
som tillexempel att åka till
min stad,
gurk-staden och hälsa på la familia.
Och det är givetvis mer givande & mer värt än nån mobil,
men tyvärr varar det inte så länge då vi har en bit att åka för att komma tillbaka
till skogarna bakom landet ingenstans.
Men ändå hann Milo bli bortskämd med kramar, presenter & uppmärksamhet,
vissa har det bra!!
Men är man kung, inte vilken king som hellst utan världens bästa Kung Milo
så förtjänar man allt i världen.

Mycket inbokat gör att min träning blir lidande;
Ställa in båt på vinterförvaring-Öppna förskolan-Present inköpning-Tvättstuga-BVC-Badhuset!
Allt detta ska göras innan Mr M åker till jobbet kl 13.00 varje dag.



Tisdag hela dagen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0