Ny tradition!

Hur många gånger måste man göra nått för att det ska bli tradition ?
Det är dagens fundering efter att ha släppt tankarna om dom snygga oranga klackarna på 13,5 cm!
Tänkte om det är en tradition att ligga nerbäddad i vita lakan & blogga från iPhone när Milo sover ?
Det här är nämligen dag två som det inträffar!

Dagen till ära blev whit out makeup-
Promenad, träffa kär vän, och absolut ingenting mer!

Trött på hösten och det råa vädret,
Trött på mig själv som fuskar med träning,
Trött på glasspaketet som aldrig tar slut utan bara ligger i frysen och väntar på att jag ska trycka i mig allt!
Hållt mig hela dagen, men som vanligt kommer knarkar beteendet på kvällen och jag blir som besatt!!!

Desperate housewifes-rumplyft-päronglass-orderbekräftelse bubbleroom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0