Livrädd för mänskligheten!!

Hur kan man vara gift med eifeltornet?
Eller köpa dockor som ser ut som riktiga människor, ge dom namn-kläder-personlighet?
Eller vilja vara utklädd till en docka? Det finns till och med namn för det: rubberdoll!
Fråga Olle dokumentären skrämmer mig!
Härliga dockor.. Eller ?
1. Onda dockan chucky med ärr i hela ansiktet.
2. Knull-dockor som ser skräckslagna ut med sina stirriga ögon & öppna munnar.
Strama & döda.
3. Barn dockor med plockade ögonbryn & rosa läppstift fast den ska föreställa en baby.
4. Porslinsdockor som hör hemma på ett gammalt övergivet barnhem, och förmodligen har massa historier att berätta om opassande beteende.

Och så finns det verkligen dom som samlar på dockor !
Weird world..
Skottpeng ?

I min enkla värld däremot är det lugnt på gummifronten, jag gillar real stuffs
Som tillexempel riktiga bebisar..
Och under eftermiddan bjöds det på fika hos H&N så jag fick gosa med mini bebis K.
När vi kommer hem & jättebebis somnar utmattad runt 20.00 så bjuder kvällen på
nagelfix för min del.
Rolig-solig-skrämmande Torsdag..
En dag närmare julafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0