Katt-fan




Igår hämtade vi hem våran svarta familje medlem,
Kompis.
Så för första gången på länge var hela familjen samlade under samma tak på samma tid.
Mamma Pappa Barn Katt.
Synd bara att min black magic kitten har vänt sin kärlek till mig mot ett stort hat.
´Det är sant att min lilla bebis katt inte tycker om mig längre´
Förr i tiden var det jag & Kompis mot världen,
hon skulle sitta på bordet när jag åt,
sitta i knät när jag var på toa,
sitta på badkars kanten & titta när jag badade och hon hade en egen kudde brevid min i sängen
och där låg vi natt efter natt & skedade som dom bästa vännerna vi var.
MEN..
Sen fick hon nog av min kärlek & bestämde för att stänga mig ute ur hennes dampiga lilla katt-liv.
Idag sitter hon och tittar om jag rör mig,
väntar- tar sats och biter mig i benen och vägrar släppa mig.
Så där hänger hon-dåren med klorna i mina vader.
Mindre skönt men jag törs inte säga åt henne heller för då bli hon mer peppad att bita & riva mig.
´What to do ?´
Det finns ingen under våran adress som inte har en bokstavs kombination !
Välkomna hem till oss.. om ni törs !

Trevlig Onsdag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0