Kääära Tomten ..



Dear Santa !
Det här är en önskelista från både mig & min lille kille Milo.
Eftersom han inte lärt sig skriva riktigt ännu,
så hjälper jag honom mer än gärna.
Jag kan informera dig om att han har varit snäll sina första månder i livet,
han förgyller mina dagar & får den gråa vardagen att bli ljusare.
Hans blåa ögon & perfekt formade läppar gör mig helt varm i hela kroppen,
jag kan ibland titta på honom och bli helt tårögd,
har vi verkligen skapat nått så obeskrivligt vackert ?
Hans jollrande skratt & fina leénde får mig att glömma det som annars kan
kännas tråkigt eller svårt.
Ibland skrattar vi hejdlöst tillsamans tills nån av oss får hicka.
Det är så otroligt mycket kärlek mellan oss & även om utseéndet mer är lik pappas så
har han iallafall fått en sak av mig.. det korta temperamentet !
Till och med när han blir tokig och arg så ler jag,
hur kan man vara så vacker när man är arg ?
Underbara barn !
MITT BARN !

Meeen det finns en grej (!)
som gör att vi kan bli irriterade på varandra,
och det är att Milo inte förstår att han inte får leka med datorn.
Jag säger AJAJ och han skrattar & fortsätter,
tillslut blir han sur för att jag inte delar med mig och jag blir sur för att han
blir sur !
Get´it ?
Så snälla tomten..
Milo vill ha en dator att trycka och greja med !
För allas trevnad i vår träkoja med julgardiner och pynt,
för julfriden !



Tomten kan du motstå dessa ögon ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0