I våran snygga bil mot Ullared!

Lördagen gick i jobbtema & min förklädnad var bartender!
Går hem med min lilla dricks och fasar för klockan som ska ringa tre timmar senare!
Under de timmarna ska det hinnas med matning av Milo, dusch&fix och det ska försöka hinnas med någon minuts sömn!
Eller är sömn överskattat?
Behöver man verkligen sova flera timmar per dygn?
Hinner lägga ner huvudet på kudden och så ringer min klocka!
'yes äntligen morgon'
Smink och hår set precis ut som när jag la mig.
Allas bortamatch'sares dröm!
Det enda jag hade när jag vaknade som jag inte hade när jag la mig var två mörka & ocharmerande ringar i ansiktet.
'men man kan ju inte alltid va snyggast som min kära & galna vän Lisa hade sagt'
.. Man måste ge andra en chans!!

Med oborstat hår, snygg pojkvän & sovande bebis sitter vi i bilen mot efterlängtade Ullared!
'Long time no see'
Gissa om jag ska shoppa???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0