Dagarna som gått



Här sitter jag igen..
Och tänker igenom resan som jag & Milo varit på.
Total lycka av att träffa nära & kära.
Det går så långt mellan gångerna tyvärr.
Hade jag en önskan skulle jag önska att jag hade närmare till mina fina i
Väterås♥
Men med det sagt riskerar man väl att bli ´äggad´ av
djurrättsaktivister som självklart tycker att en enda önskan vore att rädda alla djur,
eller att rädda Grekland eller nått annat spännade som händer utanför min bubbla.
Punkt OCH slut som Gurkan hade sagt.
I vilket fall så har jag haft galet bra & fullspäckade dagar,
och energin är på topp & ingen eller inget kan sänka mig just nu!
Jag mår bra.

IKEA-Mamma & Styvpappa-Shopping-Lillebror-Pappa-Kaffe-
Barndomsvänner-Pizza-Nagelförlängning-
MITT PUNKTEN MILO♥-
Lisa-Josefin-Skit snygga Gabbie-Gamla jobbet-
2 rätters middag-Bästa kompis med nya killen-
Kära vänner-Vin-Besök på tabasco-
Massa mys med familjen för att slutligen åka den tråkiga & långa vägen
till mitt nya hem i min nya stad.
Möts av en tom lägenhet som jag och Milo snabbt fyller.

GRATTIS JANNICA & TOBIAS TILL ERAN UNDERBART VACKRA HOLLY !



Kommentarer
Postat av: Gabbie

Du är väl ändå världens bästa, skit snygga Gabbie? Tack för att du får mig att somna med ett leende på läpparna i natt.

Så glad att jag fick träffa dig och Milo. Önskar att jag kunde få vara mer delaktig i ert liv, men så fort jobbet lugnar ner sig så tar jag bilen och kommer över så ofta jag kan. Ni är kärlek ! <3

2011-11-11 @ 01:42:57
Postat av: jannica

Tack gumman, vi är så glada & lyckliga! Bästa vi gjort i livet :)

2011-11-19 @ 11:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0