Cirkus a´la B-gatan




En bättre start på en jobb kväll än att titta på
Mia Skäringer igen,
finns inte !
Kan inte få nog & skrattar lika mycket varje gång men den här gången
var jag tvungen att hejda mig så jag inte började gråta allt för mycket,
vill gärna inte att mascaran skulle klumpa.
Det är bara okej att ha 1-2 fransar som är tjocka som maskar om man
är 14 år och inte fattar bättre!
Man blir klokare med åren ?
Eller ?

Möts av min rödhåriga galenpanna & jag känner i hela kroppen hur mycket
galenskap det kommer bli !
100% party & Anna bakom baren,
då är det fest som heter duga.
Varmt & svettigt glider vi runt på varandra i den för lilla baren & käkar godis i mängder.
Härliga Lördag !

För att inte snacka om Söndagen,
besök av Fia & Nico och kaffemaratonet har börjat.
Med lilla lägenheten full av barn & djur & dårar känner jag att det är komplett
för att skapa min egen cirkus !
´Yeeey´






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0