Älskade reklamer

Reklam på TVn eller Radion eller vad det nu än är
kan ju vara det mest irriterande som finns,
men sen finns det undantag;
Tex dom två små söta ungarna som ga-ga-da med varandra,
när jag ser den blir jag helt varm i kroppen & full med kärlek,
underbara barn.
Och en annan reklam som jag älskar massor är Halebop reklamen när
pappan ska förklara vad hans 16 åriga dotter säger.
Pappan: Hon säger att jag är störd och borde vara inlåst på mentalsjukhus,
fast egentligen är det ju hon som borde vara på mentalsjukhus men det kan man ju inte
säga till sin 16 åriga dotter !
Hahahaha om ett gott skratt förlänger livet så har jag Halebop att tacka ,
kanske ska visa min tacksamhet genom att byta till Halebop istället
för att svära mig blå över Telenor ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0