Home is where the heart is



Efter att ha varit på kalas och träffat
barndomskompisar,
och det nya tillskottet Kian ♥ ..
Myst med Angelica ..
Sovit hos mamma med Milo
och fått sova ut för första gången på 1 månad
så kände jag mig redo att åka hem igen.
Aaa mitt hem.. Är ju faktiskt i Karlskoga!
Kändes jätte konstigt att säga hem om lilla Karlskoga från början,
och det tog ett bra tag innan jag insåg att de är mitt hem.
Började väl inse det när jag erkände för mig själv att
en situation inte blir bättre än vad man gör det till !

Meen Västerås är också mitt hem !
´Mitt Västerås ♥´
Hos Mamma på landet är också hemma,
Ooo hos pappa..
´Hmm.. Jag har ganska många hem´

Home is where the heart is ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0