Spökbarn VS. Milo




På dagarna när solen är framme
har jag ett exemplariskt barn.
En liten söt pojke som ligger snällt och tittar runt sig,
äter, sover & myser ! ♥
Meeen..
Så fort det blir kväll och klockan börjar närma sig tolvslaget
så är det som om nått händer i honom!
Vet inte om det är en omvänd Cinderella story eller om det är alla
förbi passerande demoner som hälsar på,
men hur som hellst så blir min söta pojke ett spökbarn.
Han blir inte nöjd !
Spelar ingen roll vad jag gör så skäller han på mig !
Så natten spenderade vi på soffan på tu man hand..
Gap & Skrik-sjukan varade under dygnets mörkare timmar,
klockan 05.00 när solen försöker sig fram
försvann demonerna och vi kunde börja förbereda oss för lite vila !
´Finally´

Med tyngderna runt vristerna begav vi oss ut på Powerwalk
och mitt otroligt vackra barn ligger snällt & fint i sin vagn
och tittar med sina fina ögon,
på allt han ska erövra !



Förutom att lyssna på Milo´s
noveller ska jag leka med
min nya kompis
Bröstpumpen !

M♥M♥M


Kommentarer
Postat av: sanna

Maja, det betyder att det måste spöka hemma hos er och han inte förstår hur du inte kan fatta det! =P



2011-05-04 @ 18:53:33
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0