Rockringar & H&M´s barnavdelning ..




Ännu en dag har nästan passerat..

Idag började dock en ny del av mitt nya liv !
Det kapitlet heter träning..
Sit-ups ska man tydligen vänta med ett tag efter förlossning tyvärr,
men rocka rockring har ingen sagt nått om !
Så igår införskaffades en ny ring.
Jag ville ha en helt vanlig randig & diskret ring,
men det fanns tydligen inte !
kanske bara fanns för 100 år sedan ?
Så istället släpades en rosa/lila glittrig rockis
med Hello kitty på hem.
Det kändes ju inge barnsligt ? ..
Men de är ju ingen som ska se mig rocka iaf,
då det ser ut som svallvågor på magen när den rör sig.
Men visst skulle den väl fungera lika bra ?
Nää tydligen inte !
Fick böja mig pch lyfta upp den oftare än vad det rockades,
och det måste ju bero på mönstret på ringen och inte på att jag är otränad & kass !
´Right?´


Har även hunnit med att handla lite
mellan nappar & babyskrik..
´Hör & häpna men jag har unnat mig en tröja från H&M´s Barnavdelning´






Kommentarer
Postat av: Carola

Jäkla rockring! Menar du att det inte finns klassiker (polkagris-randiga) kvar?? Höjden av skam! Köp en sån där hypead tung rackare med räfflor som ska va skit bra. Men inte så snart efter bebis kanske. KRAM!

2011-05-05 @ 20:40:50
URL: http://carolavaltonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0