Min underbara Dag



Två shopping dagar i rad
med shopping galna A.
Gissa om jag mår bra ?
Även fast det mesta som har inhandlats är
förberedelse till kalas, mat & bra att ha saker så är det hur kul som hellst att
komma innanför dörren efter en heldag med massa kassar i handen.
Älskar att packa upp allt och kolla vad som handlats.
Om sanningen ska fram..
Så har ett par nya skor också flyttat in på Bregårdsgatan,
till skillnad från många andra skor som jag har så ska detta par
bo på mina fötter och inte i skåpet.
Spelar ingen roll att dom är lite stora
då jag kommer från en tejp-familj
där man tejpar allt.. och mycket.
Sätter lite tejp i skorna så dom små fossingarna håller sig på plats
och sen är jag redo att både slå klackarna i taket och dricka kaffe i solen med mina pärlor.

Det är inte bara ett par kilklackar som har flyttat till våran familj
utan TV-spels demonerna har tydligen
också flyttat hit igen (!)
Och i vanlig ordning är det i Mikes kropp som flyttar in ;)
Men vad gör de då mycket av
Milos kläder, bröstpumpar & hjärtdoppler
har flyttat ut ?

Trött, Nöjd & nästan redo för tvättstugan imorgon klockan 07.00
stämplar jag ut för idag !

Sweet Dreams ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0