Larsa har gjort de igen ! Go Go ..



Jag vet inte varför
men vissa dagar är min trollunge inge rolig att umgås med
för att han bara är kinkig & grinig!
Eftersom vi inte pratar samma språk så är det svårt att kommunicera och
veta vad som är fel.
Igår kväll var en sån dag
då jag undrade om han inte bodde under en sten med resten av trollungarna som bor i den
djupa & mörka skogen.
Inget var bra..
´What to do?´
Vi försökte med allt men de enda som kom ur Krypets mun var gnäll.
´Vad gör jag för fel?´
Tillslut kom Micke på att sist han va lite gnällig så blev han lugn av Lars Winnerbäck..
Vi testar lägga ner honom i hans säng och sätter på lite Lars på svag volym !
Testing Testing..
Hör & häpna,
han blev knäpptyst & slöt sina ögon!

Han har gjort de igen..
Lars Winnerbäck har gett lugn & ro!


När Milo bestämmer sig för att hans Powernap är slut
är det dags att bli ledsen igen.
Vi flyttar över honom till våran säng och sätter på Larsa igen..
Tystnad !

Jag har ju alltid sagt att L är Bäst!

´Kan det vara så att Milo känner igen L från när han låg i magen
och jag intog högstämman med högvolym på högtalarna och mimningar framför spegeln?´



• Kom Änglar
• Hugger i sten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0