Lars W gör undervärk and I like It !




Rond 2!
Fredagen till ära börjar med att rocka igen,
och försök till hoppning av hopprep!
Lättare sagt än gjort..
Dels hoppar dom gigantiska tuttarna runt så de
gör svinont och det är stor risk för att knocka ut mig själv (!),
 och dels har jag en dampkatt som är super intresserad
av att jaga mitt rep!
´?´
Försöker mata bort henne eftersom jag inte vill piska henne när jag vevar för mitt liv med
mina armar.
Men hon fattar ju inte utan blir peppad och springer ett varv i lägenheten
för att slutligen ta sats och hoppa på mitt ben !
´Blir hon upptriggad av ett hopprep?´´
Slänger ner det glittriga snöret på köksmattan och tar tag i min nya vän ringen istället,
men då ta-mig-fan sitter katt-dåren
brevid och följer ringen med ögonen som snurrar som flipperkulor i huvudet på henne
för att slutligen slå ner ringen från min midja gång på gång!

När Kompis finally lugnat ner sig
börjar nästa dåre att härja.. Milo !
´Vill mina vapendragare att min midja ska vara bred och flubbig?´

Sätter i napp i munnen på Liten och sätter på lite
Lars Winnerbäck ♥
i bakgrunden..
Ååå woila !!
Krypet ligger super nöjd under sitt gym och tittar
med kompis brevid sig !

Larsa gör undervärk även för de små !!





FredagsMys har redan börjat !
Vi kastar oss under täcket medans regnet droppar ner utanför !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0