Kalas på Folievägen




Liten Bus är morgonpigg !
Han har bestämt sig för att inte sova nå mer nu
och klockan är 05.20.
Vi vaknade kl 04.00
då det var dags för mat.
Att sen få Liten att somna om i sin säng,
var tydligen Mission Impossible.
Envis Milo vill inte ligga och sova,
medans envis Maja insisterar..
Trodde jag var den mest envisa jäveln som fanns,
men efter nästan 1,5 timme gav jag upp !
´JAG gav upp´

Så nu ligger vi och jollrar ikapp ute i soffan ..

Fredag den 13de låter farligt!
´Vad kommer hända?´
Jag ramlar och bryter benen ?
Blir klämd i tågdörren ?
Eller glömmer Liten på bussen ?
Lite rädd måste jag erkänna .
´Eller kan det vara så att jag har omvänd otur,
tur alltså ?
Eftersom jag har 13 tatuerat på hälsenan ?´
Eller är jag redan omringad av otur att jag inte märker av dagens datum ?

Hur som hellst tål dagen att äventyras med ..
Vi slänger oss på tåget till Tant Katja som fyller år idag !
HURRA HURRA HURRA !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0