Kalas hos min mamma






Söndagen började med att packa med oss bebis & oss själva
och kasta oss i den nytvättade bilen
för att åka den korta vägen till
mitt Västerås.
Möts av glada miner & leénden när vi går in i huset
på Byhagsvägen.
Utbyte av nyheter, Paparazzimaraton & Tacos beskriver en liten del av dagen.
Släkt överallt hos familj Nr1.



Efter några timmar beger vi oss till Familjen Addams Nr2
där vi möts upp av paket.
Dock inga paket till mig men jag har sån tur att jag får slita upp
kartongerna iallafall.
Kläder & åter kläder till pyret.
´Tänk om en annan fick så mycket kläder var & varannan dag..
LYX´


Utmattade, mätta & med längtan till sängen och täcket,
kastar vi oss i bilen igen för att köra dom dryga 15 milen hem igen !



En Söndag i mys & lyx tecknet !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0