Jimmy åkte hem !!



Igår kollade jag på Bachelorette på
TV3Play
och till min förvåning & lycka så skickade Frida hem den där jävla Jimmy !
´Yeeey´
Vet inte varför men han är en sån person som jag blir galet arg på bara jag ser honom,
det blir så att det kliar i fingrarna på mig & svartnar för ögonen !
Får fruktansvärt dåliga vibbar av honom !
Nog om det..
För han gick hem lottlös
 HURRA HURRA HURRA !
..Skadeglädjen är den sanna glädjen..

Karma ?
Självklart tror jag på karma..
What goes around comes around.
Alla mina elaka & själviska tankar slår tillbaka,
det är väl därför jag fick gå upp kl 05.00 imorse med krypet för att matning ?
Det är väl därför han kissar på mig ?
Det är väl därför mina naglar är nariga & trasiga ?



Nyhetsmorgon 10.00:
Värmen är på väg !

Älskart ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0