Inte utan ett beroende !





Jag har gjort mig av med ett beroende:
Dom farliga cancerpinnarna.
Farligt farligt..
men jävligt gott ..
Men de är över nu !
Förutom Kaffe så finns ett beroende kvar
och det är skor !
Jag kan ärligt lägga mina små tassar på mitt is-hjärta
och erkänna att jag känner ett lugn över mig så fort jag fått hem ett par skor.
Spelar ingen roll om jag hinner använda skorna eller inte.
Mår lika bra av att stoppa in ännu ett par i skåpet med mina andra små vänner,
som oftast är storlek 35 eller 36.
Men ibland tar sko-demonen i huvudet över och jag köper skor i storlek 37,
bara för att köpa ett par!
´Låter de galet?´
Kanske..
Mer galet är att det finns över 100 par som tillhör mig..
Ååå jag älskart !
Men jag vill ha mer ..

Sitter och klickar mig fram bland skor i massor,
som en gott&blandat påse.
Känner hur det rycker i fingret..
´Måste trycka på:
Gå till kassan
knappen´
´Ska jag ? Ska jag inte ?´

Det tar emot
men jag hejdar mig !
Måste försöka bryta trenden att slösa och föra in nya trender som heter spara & tänka efter!
´Vuxen poäng?´
Aaaaaa !!

-Hej!
Jag heter Maja & jag är skoberoende!

-Heeeej Maja !







Kommentarer
Postat av: Sanna

Köp bara, köp! Jag köpte ett par senast idag! Jag älskar dem och alla andra av mina skor!

Jag förstår dig Maja! :)

2011-05-01 @ 22:50:28
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0