Friend




Ibland funderar jag på om Damp smittar ?
Att jag har nån bokstavskombination tvekar jag inte på,
finns inget på papper..
Men heey behövs de ?
Men tydligen inte bara jag som är högt och lågt all the time..
Kompis,
inte vilken kompis som hellst utan min kompis,
bästa Kompis !
Katt-dåren har börjat sitta framför TV´n och glo,
följer allt som rör sig och slår på TV´n (!)
Självklart får jag mig ett gott skratt varje gång.
Inte lika kul när hon jagar spöken eller osynliga saker,
hoppar & gör kullerbyttor,
springer som en dåre och tar sats för att slå i väggen,
ner och upp i fönstret för att slå på fönstret men humpe-klumpe är inte så smidig
så självklart ska allt som står på fönsterbrädan ramla ner!
Hmm..
Reser mig upp för att plocka upp saker så det slipper se ut som Bagdad hemma jämt,
och då självklart ska hon hoppa på mig i knävecket och kloa in sig
och vägra släppa !
Deltidstjänst att ha kompis hemma !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0