Från utslagen till utvilad själ !!




Förut har jag varit dålig på att uppskatta småsaker,
jag erkänner !
Jag har varit (och är väl kanske fortfarande)
kräsen och har levt upp till
´mycket vill ha mer´ ..
Men handen på hjärtat
så önskar jag mig inte mycket just nu !
Jag är glad ..
Jag har fått sova en hel natt
och jag är utvilad & pigg!
Kan inte komma ihåg sist jag slog upp mina ögon utan att dom sved & rann!
.. För jag är lycklig.. För jag är lycklig ..

Hur skulle jag klara mig utan min Mikael Dockan PappaBjörn Hedström ?




Dagens ros(or)
• Jag har sovit inatt ..
• Milo har sovit i sin egen säng för första gången ..
• Solen skiner ..
• Det är Måndag ! Ny vecka & nya mål ..
Hejja Hejja !!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Gumman det har du rätt i men ibland måste man ta itu med sånt också, som tur är händer det sällan så jag va på bra humör redan dagen efter :)



Hur har första tiden som mamma varit då? Går allt bra? :)

2011-05-02 @ 11:27:25
URL: http://jannicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0