Dagens Skrattretande..



I vanlig ordning går jag en sväng och kollar runt lite
innan jag går in på Karolina Vårdcentral.
Idag hamnade jag bla på Willys.
Ställer mig i kön och väntar snällt på min tur..
Ser den ena tjejen i kassan ringa till den andra som sitter mitt emot (!)
Håller handen för munnen och viskar nått i luren
sen lägger dom på.
(Min första tanke var att tjej 1 skulle jävlas med tjej 2)
Men när jag känner att jag är i mål-linjen för 4 ögon
fattar jag att de är jag som är stora huvudattracktionen!
´Man tackar´
Inte visste jag att jag & Milo var så spännande att glo på
en Fredagseftermiddag som denna!
Känner mig lite irriterad
men väljer att blåsa bort irritationen och tanken slår mig att dom
faktiskt kanske inte riktade uppmärksamheten till mig,
och OM dom nu gjorde det så behöver den inte vara negativ !
´Right?´

Betalar, tackar & ler innan jag går bandet ner för att
packa ner min mjölk, fil & youghurt..
Måste självklart snegla lite försiktigt på tjejerna
bakom mina solglasögon för att försökra mig om att de inte var mig dom tittade efter!
Till min förvåning (eller?) , ser jag ena tjejen höja ögonbrynet lite nonchalant
till den andra som himlar med ögonen tillbaka !

Mycket proffsigt gjort !
Deras chef skulle säkert bli mycket stolt över sin personal om han visste ?!

Jag höjer ögonbrynet & ger av ett lendeé
innan jag går med näsan högt därifrån !

Wooo ooo
I´m an alien..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom var helt enkelt förbannat avundsjuka på att du ser så sjukt snygg ut som mamma! Och har världens finaste son!

2011-05-20 @ 20:19:55
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/
Postat av: Veronica

jag håller med ovanstående! Dom lär tyckt att du var FÖR snygg, då måste dom ju klanka ner. Allvarligt borde du ringa och klaga på dom tycker jag! Så beter man sig inte, även fast du är sexbomb med en liten prins till unge :)

2011-05-21 @ 07:40:23
URL: http://onkastanka2.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag håller helt med ovanstående!!

2011-05-21 @ 13:36:31
Postat av: Sanna

Ta det som en komplimang Maja! :)

2011-05-21 @ 15:15:59
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Carola

Folk är så jävla smidiga!!! Man blir ju bara förbannad. Du skulle ha frågat dem hur tankarna gick. Rock on!

2011-05-21 @ 21:27:15
URL: http://carolavaltonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0