BigBrother & skratt utbrott



Jag måste bli bättre på att lägga ner
Milo i sängen
innan BigBrother börjar!
Sitter med Liten i knät som precis har somnat
och BB börjar..

Försöker hålla mig
men det blir som ett vulkanutbrott,
och jag bryter ihop av skratt
när jag tittar på Simon !
Skrattar för mig själv så hela soffan hoppar
och Liten vaknar och blir fly förbannad!
Bara att börja om..
Och han hinner precis somna i min famn igen
och nästa skratt-attack bryter ut.
Liten vaknar och blir arg igen !
Jag hinner inte lägga ner han innan det bubblar över..



Inte lätt att ha en dryg morsa !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Big Brother går kl 07:00 oxå i fall man skulle missa ett avsnitt:) hoppas lilla familjen mår bra

http://rositahansas.blogg.se

2011-05-26 @ 20:46:06
Postat av: Anna

Stackars lilla söt milo som måste stå ut m big brother ;)

2011-05-26 @ 22:51:29
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0