2:a Maj




Idag började uppdraget:
Göra mig av med sockerberoendet !
Lättare sagt än gjort när jag har världens största godis skål på vardagsrumsbordet
som viskar mitt namn emellanåt .
Men jag får bita ihop och suga på min egen tunga istället,
och det är ju godis ;)
Det står 1-0 till mig..

Kvällen spenderar vi i soffan framför TV´n till
´En unge i minuten ´ ..
´Har vi varit där själva för 3 veckor sedan?´
Det känns helt overkligt !
Kan inte ens tänka mig att jag legat i sjukhussängen med dom otroligt snygga
kläderna och fruktansvärda värkarna
som framkallade demoner i huvudet på mig.
Sjukt..






Kommentarer
Postat av: Sanna

Maja! Jag ska oxå bli av med mitt socker beroende! Började idag! Ska köra LCHF, gör det du med så kan vi inspirera varandra! :)

2011-05-02 @ 23:14:50
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0