Min braiga dag idag




Idag var ingen vanlig dag..
 
Vaknar av vetskapen att jag kan släppa min hemlis idag..
MICKE HAR BLIVIT DRIFTLEDARE !
Mer stolt än annars smyger jag upp för att
göra mig iordning för dagens äventyr,
fotografering av Alette !
Går in på den lilla gymnasieskolan och fantiserar att jag också
är ung och går på skolan,
rooligt !
Spräcker snart min egen fantasi bubbla och sätter igång med posering !
Vi tar massa bilder och Alette är super duktig på att fotografera,
synd bara att jag tappat hakan nånstans på vägen.
Ser ut som nån tagit mitt hakben (!)

Eftermiddan spenderar jag i shoppingens tecken med Mia,
dock köper vi inte goda viner & snygga outfits
utan juicer & yoghurtar i olika smaker,
springer runt bland hyllorna och luktar på alla slags duschcremer vi hittar !

Ett litet armband fick följa med mig hem
också..



Jag måste erkänna att jag är ganska duktig på
att unna mig saker !




Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad spännande!



Jag ska hålla ögonen öppna Maja! :)

2011-03-30 @ 22:40:43
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0