Bad day.. Mini BabyDay !




Från en bra dag till en dålig dag på några sekunder!
Det som var bra
var givetvis att vakna brevid Mike & Kompis
av att solstrålarna stack fram in i det innan mörka sovrummet !
Energin på topp
som ett full-laddat batteri.
På med mjukiskläder
och pilotbrillor för att ta en skön promenad
efter barnmorske besöket.
´Jag är oslagbar & starkast´

Går in med ett leénde på
BM-mottagningen,
eftersom allt alltid går bra och jag har den mest omtänksamma
och rara barnmorska man kan tänka sig!
Meen..
Tji fick jag för att jag alltid är så jävla mallig & stöddig..
För min stora mage
är tydligen inte så stor och har sjunkit i våran kurva (!)
Vilket betyder att vi måste på extra koll om en vecka igen för att
kolla om det hänt nått tills dess.
Förmodlingen har min hulk-bebis därinne blivit
bamse stor och allt kommer vara precis som det ska..
´Right?´
Om inte så blir det tillväxt Ultraljud för att
säkerställa att den lille får näring där inne i värmen !
Kanske får jag min vän i min famn tidigare än planerat ?

Så promenaden i solen uppskattades inte och jag var
inte längre oslagbar
utan förkrossad av alla miljoner tankar som
förde mig hem fortare än jag anat!

Bort med alla dåliga tankar
för SJÄLVKLART
kommer allt att gå bra !

Då äter vi lite till då !
Smaklig måltid !







Kommentarer
Postat av: Emelie

Ät mer och VILA människa, du spurtar ju runt värre än mig oj jag är så långt från högravid man kan komma. var rädd om dig & bäbiis <3

2011-03-17 @ 23:54:49
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med Emelie där!

Ta det lugnt nu sista tiden!

Min mage krympte 4 cm på slutet, för lite fostervatten..=/

2011-03-18 @ 14:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0