SovSjukan !





Så fruktansvärt trött
hela tiden !
Orkar inte vara vaken mer än en kvart innan jag stupar som
ett fyllo och däckar!
När jag sedan vaknar igen,
är jag mer trött än innan och kan knappt öppna ögonen
eller sätta blicken på nått,
för ögonen snurrar som små kulor i ögonhålan på mig
och pupillerna försvinner bakåt lika fort igen.
Min energi är som bortblåst
och jag orkar inte göra många knop om dagen!
Jag är inte ens vrålhungrig dygnet runt som jag alltid annars är..
Vad är nu fel ?

Så min Söndag bestog av
att träna på att somna och vakna
flera gånger !
Så nu kan jag det..
Hejja !




Passade på att sola i Blekinge
mellan dom vakna stunderna !


Kommentarer
Postat av: emelie

passa på att vila inför förlossningen snyggve.

2011-03-14 @ 18:58:49
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0