Saturday




Mobilen ringer och jag svarar,
på andra sidan luren
hör jag min vän Andreas röst ..
Hon har precis slutat jobbet
och åker förbi mig bara för att lämna en jätte fin
vår bukett till mig !

På kortet:
 En färgglad bukett
till en färgglad kompis !




Blir naturligtvis super glad & rörd av denna vackra bukett
som bara är till mig !


Kvällen spenderar vi tillsamans och med våra gubbar !
In till Örebro och leta restaurang
vilket var lättare sagt än gjort !
Efter att ha lyckats hitta 5 restauranger som var fullbokade,
hittade vi tillslut ett ställe att äta på !
Skvaller→Skratt→Historier
Skyndar oss sedan in på bio´n
för att slå död på lite tid !

Kommer hem och däckar i den stora sängen !

Underbara Lördag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0