Onsdag hela dagen



Aldrig förr har jag haft problem
att hoppa i en bikini.
Men idag var det inte lika kul att trycka på mig min
fina korallfärgade bikini.
Ner i vattnet med A ,
och jag kunde nästan känna fiskhuden växa mellan tårna.
Som små stimfiskar rörde vi oss från sida till sida
tills mjölksyran i armarna tog över
och vi istället kastade oss in i bastun för att svettas ur
gammalt smuts
för att kunna tanka på med ny & fräsch energi!
Nya tag!

Gungar som en gunghäst med
nagellacket i högsta högg
ihopp om att kanske nudda
tånaglarna mer än huden runt omkring.


Alla lampor tända till efterlyst följt av hårvård..







Kommentarer
Postat av: TIINA

Åh vad härligt och simma och bara få flyta runt en stund....

2011-03-17 @ 18:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0