Nytt rekord att sätta i boken




Helt borta i tankarna
så jag inte kan tänka klart eller klara en vardag !
Hur kan en oro-känsla & nervositet
ta över hela hjärnaktiviteten ?
Idag är det iaf dagen jag väntat på i en hel vecka.
Veckan man kan sätta in i rekordboken,
den längsta någonsinn !

Men nu är den äntligen här..
Och jag känner mig bättre idag än vad jag trodde att jag skulle göra !
Mycket av den lugnande och braiga känslan har jag
MIA
att tacka för..


McDonalds→ Smink-shopping → Power walk





Kommentarer
Postat av: Unni

Hoppas allt går bra idag! :)

2011-03-24 @ 12:50:01
Postat av: MIa

Min solstråle!!!

Underbara dag!!!

Tänk va bra det kan bli=)

Såååå glad för er skull<3

2011-03-24 @ 15:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0