Middag & Melodifestivalen!




Springer runt som en virvelvind mellan
garderob & spegel..
I hopp om att nått ska kunna passa
utan att jag ser ut som jag kommer direkt från
småstjärnorna och SpiceGirls,
med alla tröjor som blir korta magtröjor!
Hittar tillslut nån gammal trasa och vi är redo att kasta oss i bilen
för att åka till Jonas & Andrea på middag!
Med hjärtat bultandes och snö under skorna rullar jag in i hallen
och presenterar mig !
´Det gick ju bra..`

Efter 20 sekunder känns det redan som vi känner varandra!


2 rätters middag & Melodifestivalen hanns med
innan klockan slog Cinderella tid
och vi försvann mot Snöbärsvägen för att hämta hem vårat kattdjur!

Utmattad & Glad slänger jag mig i sängen
och somnar på 2 röda..

Härliga Lördag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0