Frukost time is the shit




Varje morgon runt
05.30-06.00
vaknar jag av att det gör jätte ont i magen för att jag är hungrig
som en björn!
Försöker sova bort det eftersom mina små ben inte är
kapabla till att bära min kropp så tidigt,
hjärnan sover ju liksom fortfarande!
Meeeeeen,
när jag väl håller på att slummra in efter många om och men så kurrar magen så högt att
jag rycker till och får hjärtklappning!
Jaha lika bra att gå upp då!
´Men hur fan ska jag kunna
stoppa in nått i munnen,
tugga & svälja ?´
Tanken på att ens börja göra frukost
gör mig spyfärdig och mer trött !


Drar mina taniga och torra ben mot köket,
magen släpandes i golvet & huvudet hängandes med
allt troll-hår i ansiktet,
öppnar kylskåpet och häller upp
hallonkräm
i en liten skål,
hellst lite utanför .
Står med stängda ögon och munnen halvöppen,
trycker in skeden och försöker svälja!
Kurret borta..

Frukost är dagens viktigaste mål !
Goood morgon !





Kommentarer
Postat av: Carola

Du kan va snygg!! ;] Jag läser din blogg om du inte visste det. Hoppas allt är bra hos dig/er. Kram!

2011-03-25 @ 08:59:33
URL: http://carolavaltonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0