Djävulen i mitt huvud.. GooMorgon !




I vanlig ordning är det alltid cirkus i
Kompis närhet !

Vaknar runt 05.00 när babe ska till jobbet
och jag blir tvungen att tömma
blåsan som vanligt !
Sitter inne i min egen bubbla på toan och blundar och funderar
på..
 absolut ingenting och allt är svart och jag vill kräkas
för att jag är så sjukt trött !

Mike: Hejdå Älskling !
Maja: Mmmm heeerråå !

Funderar på hur jag skulle kunna sitta skönast på toan & somna för att slippa
röra mina ben tillbaka till sovrummet
när..
Mike öppnar dörren och Kompis springer ut i trappen,
fortare än blixten !
Och som vanligt springer runt några varv och vägrar gå in igen.

Hör en trött & lite små irriterad röst som ekar i trapphuset:
Meeen va faaan !

Sitter som Lucifer och ler för mig själv
när jag ser bilden i huvudet av den svarta faran som härjar runt
i trappen och en tröttmössa efter !

Tänka sig va lite som krävs för att få nån att le
innan civilisationen har vaknat till liv !



The black magic women


Kommentarer
Postat av: marina

Är det bättre nu? :)

2011-03-11 @ 13:57:58
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka jätte ögon Kompis har :)

ser så snäll och oskyldig ut

2011-03-11 @ 14:06:33
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0