Ååå så kom Tisdagen..




Dagarna går fort nu
och jag känner mig smått nervös blandat med lite irritation,
mest för att jag är öm i kroppen och har lite ont här & var.
Tillexempel kan jag bli så arg att jag blir flackig i blicken bara jag hör
Roza´s röst på TVn
eller ledsen när jag inte kan resa mig upp om jag suttit på golvet ett tag..
´Men Heeey vad gör de ?´


Ingen idé att lägga ner tid på sånt,
de finns ju roligare saker i livet..
Att tvätta 11 maskiner tvätt på 3 dagar,
städa bort vintern
och rota efter kläder i garderoben som passar !

Dags att bryta en trend
och faktiskt se de ljusa i det som händer kanske ?

Dagens bra:
Power Walk & skvaller med Andrea !



28



Kommentarer
Postat av: emma

du är inte ensam om att inte gilla henne. Ut med skiten!

2011-03-22 @ 15:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0