Vart är jordens ände ??



Jag erkänner- Jag är inte gjord av stål !
Efter att inte fått sova på 3 dygn är jag skör,
krävs inte mycket nu för att jag ska ramla ihop och lägga mig i fosterställning
och skaka som ett asplöv.

Första tanken när Milo strax innan 4.00 bestämmer sig för att vi ska fånga
dagen var att jag skulle köa utanför ÖoB för att
köpa ett tält,
gå så långt tills benen sviker & bara ramla ihop och SOVA!

En promenad i tysta Karlskoga runt 4.30 i sista desperation att få liten att
sluta sina blåa..
Och det hände!
Han somnade ..
Men han vaknade så fort vi kom hem och jag stängde dörren (!)

Ringar under ögonen-Rynkor i hela ansiktet..
Botox nästa !

Står & sover med cigg i munnen när energin hälsar på igen..
Micke : Bara så du vet så är du bästa mamman man kan ha,
De viskade Milo till mig igår.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Stackare:/ det är så j*vla jobbigt att inte få sova! Levi var lika, han hade en period när han skulle upp och leka kl 04... Suck va jobbigt det var! Nu sover han till 06:) och det är som sovmorgon.. Helt underbart tycker man det är:) Hoppas allt är bra med er fast ni har en lite Pigge plutt:)

2011-06-17 @ 20:57:37
URL: http://rositahansas.blogg.se/
Postat av: Carola

Shit! Kämpa på, du är som dem säger -jätte duktig! Jag kan inte tänka mig hur det kan vara, svänga från fantastiskt till att tänka dumma tankar. Energi-kram till dig!

2011-06-19 @ 00:09:40
URL: http://carolavaltonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0