Lill-Lördag,Lyx & Kärlek



Skippar sminket eftersom det är tropisk värme och allt bara flyter bort,
törs inte chansa och kanske
bli förknippad med joker i Batman.
Istället lyxar jag till det med mina nya kilklackar
och beger mig till huset lite längre bort
där Angelica befinner sig under sommaren.
Kaffe, Cigg & GinTonic börjar vi med på terassen
och skvallret börjar lite mjukt.

Springer ner på gamla jobbet för att få dricka dom super goda och läskande
gröna drinkarna som bara kan smaka awesome
om dom görs av Västerås snyggaste bartender.
Tar ett riktigt sug genom sugröret och njuter,
tankar & minnen för mig bort en stund och jag ler..

Springer runt hela city i hopp om att få ett bord ute,
vilket vi borde förstått att det skulle bli Mission Impossible!
Hamnar tillslut på Harrys
där vi möts av många välbekanta & saknade ansikten..
Rosévin→Kackel likt en hönsgård→Mycket skratt & leénden ♥



Plötsligt känns skorna runda,
tittar under men konstaterar att det kan vara jag ;)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-20 @ 17:30:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0