Läppar, vagn, Mia & Molly ..



Ställde klockan på tidig morgon,
för att hinna bygga lite muskler
men ändrade mig snabb när jag insåg att sängen verkligen såg
otroligt skön ut..
Somnade om !
Vaknar och beger mig till Snöbärsvägen för at lämna Milo,
kastar mig in i bilen med Mia & Molly och kör några mil för att slutligen
nå destination karlstad.
In på Karlstad Laser klinik för att bygga upp lite läppar (!)
Äntligen !
Med svullna & röda läppar beger vi oss till nästa ställe för att
hämta hem Milo´s nya vagn..
En Mini Jogger.
I´m in love.
Självklart drog det mer och mer i shopping nerverna så det blev en sväng på stan
för att inhandla mer att kasta in i garderoben.

Trött efter en heldag & saknad av liten
skyndar jag mig in i huset för att få mysa med Milo.

Iväg på nästa äventyr som slutade på Floragatan med skratt..






Kommentarer
Postat av: Jessi

Tycker det ser ank aktigt ut dina nya läppar!

2011-06-22 @ 11:34:48
Postat av: Maja

"Jessi" vilken tur vi har att man får välja hur man vill se ut.

Du behöver ju inte leva med att ha läppar som är ank aktiga.

2011-06-22 @ 23:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0