Inte OK



Inte GodMorgon..
Varit vaken med Milo nästan hela natten.
Gnäll, Gråt & Missnöje !
´What to do ?´
När klockan sen närmar sig 06.00 och mina ögon svider & huvudet känns
som en fotboll bestämmer sig bossen för att mamma ska gå upp..
Bara att släpa dom tunga benen till köket för att försöka förstå hur man kokar vatten
till ersättningen.
Vilket ska visa sig lättare sagt än gjort !
Väntar otåligt medans jag växlar mellan koma & stående sovning,
men inget händer !
?
Kollar på spisen och upptäcker att jag inte suttit på plattan (!)
På med full fräs och väntar.. åå väntar!
?
Tittar ännu en gång och upptäcker att barnlåset fortfarande är på!
´Skottpeng på mig´




Innan klockan slagit 08.00 denna underbara Onsdag—
Diskat Städat Lekt med RockRingen Matat alla djur Svept kaffe

BM 14.00 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0