Fullspäckat schema & massa sol



Tänk att dagarna går då fort
när solen är framme
och min andra hälft är ledig !
Inte en lugn stund på flera dagar,
å jag älskart!
Kan åter igen konstatera att jag fungerar mycket bättre som
människa när det är tusen saker som händer samtidigt
för då måste hjärnan arbeta!
I lugna stunder sover hjärnan på mig,
glömmer bort vattnet jag kokar upp till Milo´s ersättning på plattan,
glömmer plattor på,
plattänger & vattenkran med rinnande vatten är ett återkommande problem
att komma ihåg att stänga av.
(?)
Förvirrad eller trött,
de är frågan!
Kanske en blanding!

Dagarna som gått har bestått av
båtåka med nära&kära,
kalas,
shopping & mys.


Dag 1↑

Dag2↑

Dag 3↑


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0