det här är en båtlåt den handlar om båtar



Livet är bra härligt.. ibland !
Tillexempel idag ..
Börjar dagen med att handla,
vilket alltid är lika kul fast det inte handlas nå roligt !
Man kan alltså säga att det roliga då blir att slösa pengar ,
och det kan jag ärligt säga att jag är suveränt bra på.
Jag har nog tagit guld i shopping flera gånger om,
jag tröstar mig med att om jag dör så dör jag av ett lyckligt shoppingrus
istället för att ruva på alla miljoner (!) som kommer in
som Farbror Joakim..

Grillning på Snöbärsvägen stod next to-do listan.
Och sen kom dagens höjdpunkt..
Båttur till Lunedet för mer grillning.

Titta på djur≡ Kissa på dass Ξ Mysa i solen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0