Dagen med Stort D




Och så kom dagen som förra veckan kändes så oerhört lång borta..
Torsdagen den 9 Juni 2011.
Tänker på allt som gör mig glad & lycklig för att
förvirra hjärnan & glömma bort vad som komma skall kl 11.00.
Men av nån konstig anledning trängs mina happy tankar bort
och jag får helt enkelt konstatera & acceptera att
det är idag som
vi tar farväl av min kusin.

Samlar mod och bestämmer mig för att kolla på honom
i kistan..
En sista gång!
Tar ett djupt andetag och tar några stora steg in på den långa mattan fram till
kistan som är omringad av fina blommor.

´Där ligger hans kropp på våran sida av livet medans hans själ har hittat till den
andra sidan.. Den Okända sidan´


Klockorna ringer in & orgeln börjar spela..
Det är helt omöjligt att kunna hålla mig för gråt,
kämpar inte längre utan låter mina stora tårar rinna ner för mina kinder
för att slutligen droppa ner på min kjol.

Skickar alla mina positiva tankar till hans närmaste
och ber att telepati ska funka.
Om jag kunde skulle jag ta all sorg & smärta själv.

Vila i Frid ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

föll ett par tårar från min kind bara av att läsa om begravningen..

all kärlek till er!

2011-06-12 @ 16:29:33
Postat av: Jannica

Hörde vad som hänt, helt galet, tragiskt & jag beklagar! Det är verkligen synd om hans familj! Men alla människor gör ju sina val... i hans fall visste man att det tyvärr skulle sluta såhär förr eller senare :(

2011-06-12 @ 17:32:14
URL: http://jannicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0